Fit-out je pre klienta unikátna služba

Stavebné práce sa nedajú odstrihnúť od interiéru. To je myšlienka Rastislava Pekárika, general managera Techo. Šéf spoločnosti, ktorá realizuje najmä veľké a moderné kancelárske priestory, o tom vie svoje. Spoločnosť preto prepojila stavebné a interiérové práce pod jedno centrálne vedenie, jeden budget, jeden tím. Tak vznikli fit-outy, ktoré Techo ponúka klientom ako unikátnu službu

Fitout Magazín

Unikátna spolupráca

Techo vo fit-oute preberá zodpovednosť za celý proces stavby a interiéru komplexne. Stavebníci a interiéristi spolupracujú a spolu hľadajú technické riešenia problémov. Majú spoločný záujem - dodať klientovi v termíne sľúbenú kvalitu. Klient už nemusí sledovať jednotlivých dodávateľov a ich prácu, termíny alebo náklady.

Takýto výsledok klientovi ušetrí peniaze. Povedzme za nedodržanie termínu sťahovania alebo za opravy zle odvedených stavebných prác.

Techo navyše po stavebnej stránke skontroluje pre klienta priestory. Upozorní ho na chyby, ktorým sa nevyhne hádam žiadna stavba. Aby sa na ne neprišlo až po nasťahovaní klientskej firmy. Môžu to byť povedzme zamurované požiarne klapky.    

Rastislav Pekárik
Generálny manažér Techo

Čo bolo pred fit-outami

„Keď nám stavebná firma odovzdala stavbu, nachádzali sme na nej nedostatky. Boli takého rozsahu, že sme často nevedeli zrealizovať pre klienta pôvodný zámer. Nevedeli sme sa tiež časovo zladiť s firmou, ktorá robila stavebné práce. Na stavbe sa jeden vyhováral na druhého, vznikali konflikty a nefungovali termíny. Raz dokonca klient minul všetky peniaze na stavbu, že mu už na interiér neostalo.“

Stavebné know-how

Často opakuje, že stavebníci berú mieru s presnosťou na centimeter, no interiéristi až na milimeter. Centimetre, ktoré nesedia pri stavebnej časti, pri dizajnovom stvárnení chýbajú.

Techo sa muselo dramaticky zmeniť, naliať do firmy stavebné know-how. Prijať na stavebnú časť ľudí a naučiť ich akceptovať interiérovú kultúru. Charakterizuje ju najmä zameranie na výsledok a na klienta.  

 

1.

Capacity planning

Overenie potrebnej efektívnej pracovnej plochy. 

2.

Space planning

Rozloženie nábytku s ohľadom na okolité väzby.

3.

Design

Návrh designu kancelárskych priestorov.

4.

Dokumentácia projektu

Projektová dokumentácia a výkaz výmer.

5.

Ďalšie činnosti

Návrh grafiky pre tapety, polepy sklenených priečok, akustické panely a pod.

6.

Projektové riadenie a autorský dozor

Kontrola procesu výstavby tak, aby výsledok zodpovedal návrhu.

7.

Realizácia stavebnej časti

Búracie práce a realizácia celého obvodového plášťa interiéru.

8. 

Interiérové vybavenie a nábytok

Dodanie pracovných miest, relaxačných zón a ďalších prvkov.

9.

Aftersales

Pozáručné opravy a nadštandardný servis aj po skončení projektu.

Čo pre vás môžeme urobiť?

Dajte nám vedieť